Dag 25: Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van myafricandream - WaarBenJij.nu Dag 25: Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van myafricandream - WaarBenJij.nu

Dag 25: Johannesburg

Blijf op de hoogte en volg

11 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Wat een nacht, wat een nacht! Om 2:00 uur werd ik wakker van het geluid dat de kalkoenen maakten. Ze stonden op amper twee meter afstand van mijn tent. Toch was de nacht zo voorbij omdat we om 6:30 uur alweer op pad waren. Rustig ontbijten op de camping zat er niet in. Ons brood moesten we gewoon onderweg in de truck smeren en opeten.

Na twee uur rijden waren we bij de grens tussen Botswana en Zuid-Afrika. De laatste border crossing van deze reis!
Op een kleine tussenstop na hebben we alles aan één stuk door gereden, tot aan Johannesburg.

Om 15:00 uur kwamen we aan bij het Belvedere Estate in Jo'burg. Tot mijn grote verbazing slaap ik vannacht in een kasteel! Ik kan het nog steeds niet geloven. Zo veel luxe heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat 75% van de totaalprijs van deze reis besteed is aan deze ene nacht!
Als verrassing werd er ook nog eens een Afrikaanse braai georganiseerd door het hotel. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Na het eten heb ik de laatste personen van de groep vaarwel gezegd. Vanaf morgen reis ik alleen verder in een andere groep. Voor mij staan er nog vier dagen in het Krugerpark te wachten.

Op mijn kamer heb ik nog wat koffie gedronken en toen ben ik mijn luxe tweepersoonsbed gaan uittesten. Ik moest er wel diagonaal in gaan liggen. De bedden zijn hier niet gemaakt op Europese mensen van bijna 2 meter lang! Het bed lag wel goed, al kon ik er helaas niet te lang van genieten. Om 4:00 uur word ik alweer opgehaald om met de BazBus mee te gaan. Dus ik ga nu gauw slapen. Welterusten! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 6472

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 18 Mei 2014

Effe Afrika

Landen bezocht: