Gijsje's reisje - Reisverslag uit Someren, Nederland van myafricandream - WaarBenJij.nu Gijsje's reisje - Reisverslag uit Someren, Nederland van myafricandream - WaarBenJij.nu

Gijsje's reisje

Blijf op de hoogte en volg

15 April 2014 | Nederland, Someren

5 landen, 10.000 kilometer, 2 tassen, 1 Gijsje. De komende 5 weken hou ik een verslag bij van mijn dagelijkse bezigheden in Afrika. Ik ga deze weken helemaal 'back to basic'. Dit betekent kamperen in tentjes in de wilde natuur, geen computer en internet en dus alle belevenissen met pen en papier vastleggen. Helaas kan ik jullie daarom TIJDENS mijn reis niet op de hoogte houden, maar NA mijn reis bied ik jullie een enorme berg leesvoer aan waar jullie een week of drie vrij voor moeten pakken om alles te kunnen lezen! :) haha

In ieder geval veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 6491

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 18 Mei 2014

Effe Afrika

Landen bezocht: