Dag 30: Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van myafricandream - WaarBenJij.nu Dag 30: Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van myafricandream - WaarBenJij.nu

Dag 30: Johannesburg

Blijf op de hoogte en volg

16 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Wat heerlijk om een keer niét van de wekker wakker te worden! Vanmorgen ben ik op een natuurlijke manier gewekt door het licht dat door de gordijnen scheen. Ik kon vandaag lekker mijn eigen ding doen. Niks op het programma, ideaal. Ik heb lekker uitgeslapen en daarna een warme douche genomen. Dat was namelijk ook alweer een tijdje geleden. Vervolgens in de ontbijtzaal verse mik en een 'keumke koffie' gehad. Oh nee... twee keumkes koffie. Die smakte goe!

Omdat ik niet wist hoe laat de mall vandaag open zou zijn heb ik het zekere voor het onzekere genomen en maar even gewacht met er naartoe te lopen. De computers waren nog vrij en ik had nog heel wat in te halen van de afgelopen weken. Ik heb maar wat tijd gespendeerd aan de laptop. Alvast de eerste mooie foto's uitgezocht en een aantal matige foto's gewist. Dat moet ook gebeuren en nu had ik daar mooi de tijd voor.

Om 12:00 uur begon ik wat honger te krijgen. Op de goeie gok besloot ik naar de mall te lopen. Een half uurtje later was ik er, en wat denk je.... open! :) Ik had eerst wat winkels afgestruind en wat rondgesnuffeld in een paar boekenwinkels bij mijn favoriete afdeling: de reisafdeling! Ik moest toch alvast wat informatie gaan verzamelen en op zoek naar een nieuwe bestemming, haha!

In de supermarkt had ik een lekker puddingbroodje gekocht. Na nog wat rondgeslenterd te hebben heb ik de weg weer teruggezocht naar het hostel. De rest van de dag heb ik niet veel spectaculairs meer gedaan. Sorry voor dit saaie verslag van vandaag, maar na die superleuke verslagen van de afgelopen vier weken mag er wel een keer een mindere tussenzitten, toch? haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6434

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 18 Mei 2014

Effe Afrika

Landen bezocht: