Dag 24: Palapye - Reisverslag uit Palapye, Botswana van myafricandream - WaarBenJij.nu Dag 24: Palapye - Reisverslag uit Palapye, Botswana van myafricandream - WaarBenJij.nu

Dag 24: Palapye

10 Mei 2014 | Botswana, Palapye

Vandaag heb ik niet zoveel te melden eigenlijk. Van de 23 personen die in Kaapstad de truck instapten en samen met mij het avontuur aangingen zijn er nu nog maar zes over. Ook voor Hans en Petra stopte het avontuur in Victoria Falls. Ze zijn speciaal voor ons om 6:30 uur opgestaan om ons uit te zwaaien, omdat wij vandaag koers zetten richting Johannesburg. Terug naar Zuid-Afrika. Naast ons zessen stapte er nog een ander meisje in die ook naar Jo'burg ging. Alex uit Zuid-Afrika. Zij woonde in Johannesburg.

De afstand van Vic Falls naar Johannesburg bedraagt zo'n 1400 kilometer en zal twee volle dagen in beslag nemen. Twee dagen in een duffe truck zitten niksen, daar hadden we eigenlijk niet zo'n zin in, dus gingen we op zoek naar manieren om ons te vermaken. Met een rugbybal hebben we een potje rugby gespeeld in de bus en daarna nog wat kaartspelletjes gedaan. Wij zijn toch wel creatief hoor! De tijd vloog zo om!

Tussendoor hebben we nog wat boodschappen gedaan voor het diner. Dit moesten we zelf verzorgen. Op de camping hebben we het brood opgegeten en de tentjes weer tevoorschijn getoverd en in het donker opgezet. Het was een hele belevenis. We zaten ergens helemaal achteraf en sliepen tussen de ganzen en megagrote 'poelepetaten'!